עובדי חברות רבות מצויים בשגרה יומיומית אפרורית ומשעממת, אשר עלולה לשאוב את טיפת המוטיבציה האחרונה, אפילו מהעובד הכי שאפתן.
ערבי גיבוש, ימי עיון, כנסים וימי כיף, נועדו למזער את התופעה המדוברת, ואולי אפילו למגר אותה.
מופעים לחברות תמיד היו דרך נהדרת להוסיף קצת תוכן לאירועים הללו.
כאשר ברצונכם לארגן אירוע לעובדי החברה, ודאו כי המופעים לחברות שאתם מזמינים הולמים לאופי ומטרת האירוע. יש אירועים אשר מיועדים לגיבוש של עובדי החברה, לארועים מסוג זה מומלץ להזמין מופעים לחברות אשר הקהל יוכל להשתתף בהם, זאת בניגוד לימי עיון בנושא מסויים, או כנסים, אשר בהם המטרה היא אחרת לגמרי.
קחו זאת בחשבון, כאשר תזמינו מופעים לחברות, בשביל האירוע שלכם.
כפי שנאמר, מופעים לחברות מתחלקים לשתי קטגוריות עיקריות. להלן מספר דוגמאות:
מופעי גיבוש:
מדובר במופעים אשר הקהל מהווה חלק פעיל מהם.
הרצאות בנושא גרפולוגיה – המרצה מנתח את כתב ידם של חלק מהמשתתפים, וכך מצליח להעביר הרצאה בנושא מסקרן ולא שגרתי, ולשתף את הקהל.
הרצאות בנושא נומרולוגיה ואטסטרולוגיה – המרצה קורא ומנתח את מפת הכוכבים של חלק מהמתנדבים.
מעגל מתופפים וסדנאות ריקוד – מדובר במופע אשר מגבש ומשלהב את הקהל, ומוציא אותו משגרת היום יום.
מופעים עיוניים:
מדובר במופעים אשר מיועדים לימי עיון וכנסים, ולא נועדו לגיבוש העובדים.
הרצאת פרופסור – מרצים רבים ישמחו להעניק הרצאה בתחום בו הם מתמחים. ישנם מרצים רבים שמתמחים בהענקת הרצאות יוצאות דופן, מרתקות ומעניינות. מומלץ לבחור נושא שלא קשור לתחום העבודה, אלא אם כן האירוע הוא סביב נושא מסויים, ואז ההרצאה כמובן תהיה סביב אותו נושא.
מופע אומנותי – מופעי שירה, ריקוד או סטנד אפ, יכולים להעניק אתנחתא אומנותית וקומית מהאירוע אותו ארגנתם. משתתפי האירוע יוכלו לנוח, להינות מהמופעים לחברות, ולשכוח מהעבודה לזמן מה.